Заклад дошкільної освіти функціонує з 1980 року. В якому працює 10 груп:
1 ясельна (для дітей віком до 3-х років);
5 груп загального розвитку;
4 групи спеціального типу (для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату).
Групи комплектуються за віковими ознаками. Всі групи з денним перебуванням дітей. Заклад працює за 5-денним робочим тижнем. Вихідні: субота, неділя, святкові дні.
Режим роботи груп:
ясельна з 6.30 до 18.30;
спеціальні групи з 7.00 до 17.25;
групи загального розвитку з 6.30 до 18.30.
Навчальний рік у ЗДО починається 1 вересня закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня у проводиться оздоровлення дітей.
ЗДО здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та літній період. Зміст дошкільної освіти визначено Базовим компонентом дошкільної освіти та реалізується згідно з Державною базовою програмою, навчально-методичними посібниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України.
Ми працюємо за пріоритетним фізкультурно-оздоровчим напрямом:
використання комплексу фізкультурно-оздоровчих заходів;
створення цілісної системи формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя;
широке використання різноманітних засобів і форм фізичного вдосконалення з урахуванням комплексної характеристики індивідуальності кожного вихованця.
В спеціальних групах проводиться корекційно-відновлювальна робота з предметно-практичного навчання, соціально-побутової та комунікативної діяльності, просторової орієнтації, розвитку слухового, зорового, дотикового сприймання, лікувальна фізкультура.
Відповідно до вимог "Базового компонента дошкільної освіти в Україні", програм "Дитина" та "Впевнений старт"педагоги впроваджують нові методики і технології навчання. У всіх вікових групах створено предметно-ігрове середовище, яке сприяє повноцінній реалізації потенційних сил дитини. Протягом усього дня перебування в садочку та в процесі навчальної діяльності діти набувають життєвих навичок, отримують знання про оточуючий світ, оволодівають універсальними засобами життєдіяльності.
Турбота про фізичне та психічне здоров´я завжди була і залишається одним із пріоритетів закладу, тому педагоги всебічно сприяють оптимізації рухового режиму, використовуючи всі засоби фізичного виховання в різних організаційних формах.
Мовленнєва компетентність дошкільника, як запорука успішної підготовки до навчання у школі впроваджується у повсякденному житті, включаючи заняття, ігрову діяльність, дитячу творчість, виставки дитячих робіт, концерти, розваги, хвилинки милування природою.
Важливого значення в роботі набувають питання виховання позитивного емоційно-ціннісного ставлення до себе та ближнього: самосприйняття, впевненість, радість власної спроможності, почуття свободи, помірковане ставлення до труднощів, критики, помилок, переживання, співчуття та співрадості, готовності допомагати, проявляти прихильність один до одного.
У поліпшенні якості роботи вихователів велике значення мають педагогічні ради, семінари-практикуми, тренінги, колективні перегляди занять, виставки, конкурси.
Працівники дошкільного закладу велику увагу надають оздоровленню та загартуванню дітей.
Музично-естетична діяльність дитини в дошкільному закладі розглядається як цілісна система, в якій усі види діяльності в поєднанні їх змістовного, мотиваційного та операційного моментів спрямовані на розвиток і виховання музичної активності, ініціативи дітей. Також музикотерапія використовується і на заняттях з фізичної культури, з образотворчої діяльності, під час гімнастики.
В садочку працює дружній колектив педагогів та обслуговуючого персоналу , який має багаторічний досвід спілкування з дітьми різного віку. Наші основні критерії у роботі - вміння педагога з повагою відноситися до дитини, з розумінням перейматися проблемами дітей, щире бажання прийти на допомогу у важку хвилину не тільки дитині, а й батькам, і своїм колегам.
Наші співробітники - це творчі, ініціативні, відповідальні, справедливі люди, для яких робота не лише необхідність, а перш за все величезна відповідальність і задоволення.